Promowanie firmy w internecie – przykłady skutecznych działań

0
1054

Surfując po sieci z pewnością spotkamy także i firmy, które do tej pory nie zdawały sobie sprawy z konieczności prowadzenia działań marketingowych. Witryny należące do tego rodzaju spółek świecąc pustkami, nie dają im żadnej realnej przewagi na rynku. Nie sprzedaje się tu bowiem ani wizerunek marki, ani same towary

Winić za ten stan rzeczy możemy w zależności od sytuacji niekompetentnych menedżerów lub przekonania właścicieli o tym, że najważniejsza jest sprzedaż tradycyjna. Jednak prędzej czy później znaczna część nieprzekonanych także sięgnie po narzędzia, z których pomocą sukces nie przychodzi aż tak ciężko. Poniżej prezentujemy dwie gotowe ścieżki do wypróbowania dla każdego, kto zdecydował się zarabiać na firmowej stronie.

Powiększ traffic w serwisie dzięki SEO

SEO, czyli Search Engine Optimization, to powszechna metoda na zajęcie czołowych miejsc w wynikach wyszukiwania Google względem konkretnych fraz i słów kluczowych. Określane też jako pozycjonowanie stron działanie to polega na skutecznym przebudowaniu witryny klienta, aby spełniała wszelkie wytyczne dostarczyciela wyszukiwania. W rezultacie za każdym wyszukaniem „tanich markowych sukienek” jedną z topowych odpowiedzi Google będzie strona twojego butiku z modą damską. A kiedy już znajdziesz się w górnej dziesiątce wyników wyszukiwania, kwestią czasu pozostanie zjawienie się w twoim sklepie tłumów potencjalnych klientów, zainteresowanych asortymentem.

Specjaliści zmienią treści naszych stron i wpisów, tak by były odpowiednio nasycone słowami kluczowymi, a jednocześnie przedstawiały realną wartość czytelniczą. W następnej kolejności dostosowana zostanie architektura serwisu oraz wszelkie funkcjonalności i technikalia (jak choćby zapełnienie metaopisów, odpowiednie użycie tagów HTML, oraz wzbogacenie tytułów stron czy pozyskanie dobrych wartościowych linków zewnętrznych). Skutki optymalizacji i pozycjonowania pozostają bardzo długofalowe, a całość dokonanych zabiegów jest nie tylko warta swojej ceny, ale wręcz opłacalna, biorąc pod uwagę realny zwrot z inwestycji. Jedynym mankamentem jest fakt, że na wyniki akcji seowców musimy poczekać do kilku miesięcy – tłumaczy ekspert agencji afterweb.pl.

Alternatywą dla SEO pozostają linki sponsorowane Adwords, które możemy też z powodzeniem wykorzystywać jako dodatkową formułę marketingu firmowej www. Wystarczy tylko ustalić budżet w narzędziu, wybrać target, słowa kluczowe, czas wyświetlania reklamy oraz formę rozliczeń i już stajemy przed praktycznie nieograniczonymi możliwościami promocji w Google. Nasze linki pojawią się na górze wyników wyszukiwania już w 15 minut po odpaleniu kampanii! Korzyściami możemy się cieszyć tak długo, na jak długo pozwala ustalona kwota promocji.

źródło: https://afterweb.pl/pozycjonowanie-stron/