Bez nowych klientów trudno o sukces. Promuj się w Google i dotrzyj do tych, którzy Cię nie znają

0
734

Internet daje rozmaite możliwości docierania do odbiorców. Warto korzystać jak najszerzej z mediów społecznościowych czy mailingu, narzędzia te pozwalają jednak przede wszystkim podtrzymywać zainteresowanie tych, którzy już zdążyli się z nami zetknąć. Tymczasem by zdobywać rynek i odbierać zamówienia rywalom, musimy walczyć zwłaszcza o uwagę zupełnie nowych klientów. Jak to zrobić? Wystarczy wiedzieć, jak poszukują potrzebnych im ofert

Wyprzedź rywali na liście wyników, a wyprzedzisz ich na rynku

Podstawowym problemem towarzyszącym większości przedsięwzięć promocyjnych jest dobieranie takich kanałów komunikacji, które pozwalają trafić do właściwych dla danej oferty odbiorców. Nigdy jednak nie będziemy w stanie tego zrobić z jakąkolwiek zadowalającą precyzją – zasadniczo nie wiemy wszak jakie mogą mieć oni potrzeby, póki sami tego nie zakomunikują lub nie dadzą innego czytelnego sygnału. Wraz z upowszechnieniem się internetu pojawiły się jednak w tym zakresie zupełnie nowe możliwości i kto dotąd tego nie zauważył, ten po prostu traci szansę na skuteczną reklamę i wysoki zysk.

Nie musimy nawet śledzić użytkowników sieci – wystarczy, że to oni zechcą poszukać tego, czego im w danym momencie potrzeba, a nasza oferta będzie na nich czekać we właściwym miejscu. Jakim? Oczywiście w wyszukiwarce Google, bo to w niej niemal wszyscy rozpoczynamy dziś wszelkie internetowe zakupy, tam też znajdujemy rozwiązania rozmaitych codziennych problemów, którymi niejednokrotnie okazują się odpowiednie usługi. Zadbaj o to, by mogły nimi być Twoje!

Jak? Sprawa jest bardzo prosta: kto pierwszy, ten lepszy! Niestety, większość z nas nie poświęca na wyszukiwanie zbyt wiele czasu i poprzestajemy na kilku, a niekiedy tylko na pierwszym odpowiadającym nam wyniku. Im wyżej na liście się znajdziesz, tym większe jest prawdopodobieństwo, że właśnie to Twoja oferta przykuje zainteresowanie użytkownika sieci.

Kontynuuj pozycjonowanie stron w Google i zachowaj przewagę

Łatwo powiedzieć, trudniej zrobić. Już od kilku lat nie da się szybko zyskać dobrych pozycji w Google. Internetowy gigant postanowił dobrze zadbać o to, co przed laty dało mu jego pozycję – jakość dostarczanych wyników. Na ich straży czuwają algorytmy i roboty bezlitosne wobec tych, u których wykryją gwałtowny wzrost liczby zbyt słabych linków. Nie wystarczy jednak nie popełniać takich błędów – na wysoką ocenę z ich strony trzeba zasłużyć. Nie tylko linkami mocnymi, ale także rzetelną optymalizacją strony, poza treściami obejmującą wiele zagadnień technicznych. Zaangażuj specjalistów, a wykonując pozycjonowanie strony w Google nie pominą żadnego z nich! Korzystanie z pomocy profesjonalnego zespołu SEM to przy okazji sposób na uniknięcie nadmiernych kosztów, które rozkładane są na wiele stron.

Ile wszystko to musi zatem trwać? Jak wskazuje doświadczenie specjalistów z agencji IN, zawsze jest to kilka miesięcy – przy łatwych frazach pierwszą dziesiątkę zdobędziemy w wciągu trzech, przy ogólnych i trudnych poczekamy nawet rok. A zatem, przede wszystkim nie zwlekaj!