Prowadzisz sklep internetowy? Branża e-commerce nie przynosi Ci zysków? Prawdopodobnie wiemy, jaka przeszkoda stoi na Twojej drodze do sukcesu. Odpowiedzią jest nieumiejętne pozycjonowanie strony lub jego całkowity brak. Z myślą o przedsiębiorcach, którym zależy na rozwinięciu swojego biznesu i wybiciu się w internecie, przygotowaliśmy skrócony poradnik na temat pozycjonowania w wykonaniu profesjonalistów. Zobacz, jak działania pozycjonerskie mogą wpłynąć na wzrost sprzedaży w Twoim sklepie online
Umiejętnie prowadzony marketing internetowy generuje zyski. Pozycjonowanie = efekt!
Nie od dziś wiadomo, że kluczem do sukcesu przedsiębiorcy prowadzącego sklep jest przygotowanie oferty, deklasującej konkurencję. Jeśli zainteresujemy potencjalnego klienta, prędzej czy później zapozna się on z naszym asortymentem. Nawet, gdy nie od razu zdecyduje się na zakup, zapamięta, co może u nas znaleźć i kiedy nadejdzie odpowiedni moment, na pewno wybierze dobrze kojarzoną markę. Na rynku e-commerce zwycięża nie tyle lider w branży, co marka, która zakorzeniła się w świadomości klientów. Ta pozytywnie postrzegana, do której odbiorcy przywiązują się za każdym razem, gdy trafiają na stronę danego sklepu. Dlatego budowanie wizerunku marki i jego stałe wzmacnianie (tak zwany e-branding) szczególnie przekłada się na sprzedaż, a tym samym na zysk. Jednak kreowanie świadomości firmy nie jest zadaniem dla jednej osoby. Aby było skuteczne, muszą się nim zająć specjaliści, najlepiej z agencji SEO. Takiej, w której przeprowadza się pozycjonowanie stron. Gwarancja widoczności w sieci jest ściśle związana z utrzymaniem dobrych relacji z potencjalnymi klientami. Jeżeli rozsądnie wybierzemy zespół, któremu powierzymy zadbanie o marketing naszej firmy, rezultaty przekroczą zakładane oczekiwania.
Jak to właściwie działa, czyli pozycjonowanie stron i jego przełożenie na sprzedaż
Ile firm, tyle strategii SEO. Oczywiście nie wszystkie są równie skuteczne, niektóre wręcz zamiast generować zyski, oznaczają dla firmy straty. W związku z tym wybór agencji, jaka ma się zająć pozycjonowaniem naszego sklepu internetowego, to priorytetowa kwestia. Najlepiej szukać firmy, która nie gwarantuje natychmiastowych efektów – tych pozycjonowanie nie zapewnia. Wrocławska Agencja AFTERWEB nie ukrywa, że zanim strona zacznie przynosić zysk, trzeba uzbroić się w cierpliwość. Działania obejmujące pozycjonowanie nie ograniczają się bowiem do powierzchownych poprawek. To gruntowne zmiany bazujące na starannie przeprowadzonym audycie SEO i doborze fraz kluczowych. Na ich podstawie przygotowuje się profesjonalne treści odpowiadające potrzebom konsumentów. W tym samym czasie inny dział pracuje nad budowaniem profilu linkowego oraz monitoruje pozycje.
Skupmy się na efektach: zwiększenie rozpoznawalności marki, zyskanie nowych klientów, przyrost sprzedaży i bycie o krok przed konkurencją. Dla takich rezultatów opłaca się zainwestować w pozycjonowanie, oddając je w ręce profesjonalistów. Oni będą wiedzieli, co zrobić, żeby odnotować satysfakcjonujący ruch na stronie oraz zysk, generowany przez nowych i powracających klientów.