Spraw, by Twój produkt nie umknął uwadze klienta. Potrzebujesz odpowiedniej oprawy

0
778

Nawet największe zaangażowanie i rzetelna praca włożona w stworzenie atrakcyjnego wyrobu nie musi gwarantować sukcesu. Klient nie pozna przecież jego zalet, póki sam się o nich nie przekona, a przecież każdy pozostały producent dowolnego asortymentu także zachwala swoje produkty. To, co trafia do sklepowego koszyka niejednokrotnie jest więc rezultatem impulsywnej decyzji. Dołóżmy starań, by była korzystna właśnie dla nas

Twój produkt musi walczyć o uwagę klienta sam. Pomóż mu w tym!

Proces zwiększania roli, jaką odgrywają sklepy samoobsługowe, w tym wielkopowierzchniowe, trwa już od wielu dekad, w ostatnich latach handel detaliczny został już przez nie zdominowany niemal całkowicie. Odchodzą w przeszłość czasy, gdy dokonanie zakupów zawsze wiązało się z szerszą interakcją z personelem, zdolnym coś zaproponować, polecić, doradzić. Dziś oczekujemy tego tylko w przypadku bardzo specyficznych rodzajów asortymentu, po który nie sięgamy codziennie i wymaga on nieco szerszej wiedzy. Rola obsługi w przypadku większości zakupów ogranicza się więc do ich skasowania.

Zgromadzony na półkach asortyment ma więc zasadniczo równe szanse w walce o klienta. Aby zdobyć przewagę, trzeba zwrócić jego szczególną uwagę. Jak? Czy można jeszcze wymyślić cokolwiek nowego w zakresie atrakcyjności opakowań? Jakkolwiek i tego lekceważyć nie należy, to przede wszystkim warto bezpośrednio wychodzić konsumentowi naprzeciw, do czego niezbędne są odpowiednie akcesoria. Wszelkiego typu dodatkowe czasowe ekspozycje to znakomity sposób na dotarcie do odbiorcy w niezbyt nachalny, a jednak trudny do zignorowania sposób. Aby jednak móc bez obaw pokazać się klientowi, musimy zadbać o to, by towarzyszyła temu właściwa forma.

Sprawdź, co potrafi doświadczony producent standów kartonowych

Formy, jakie towarzyszą podejmowanym przed nas przedsięwzięciom promocyjnym są bardzo ważne – też stanowią określony przekaz. Oprawa nie tylko atrakcyjna graficznie i trudna do przeoczenia, ale też cechująca się pomysłową, oryginalną konstrukcją to jeden ze skutecznych sposobów na budowę pozytywnego wizerunku każdego podmiotu. A bez niego nie sposób przecież wzbudzić zainteresowania jego wyrobem.

Wcale nie oznacza to, że takie ekspozytory muszą być kosztowe, a jest to bardzo ważne, bo przecież aby nasze działania mogły objąć odpowiednio liczne placówki handlowe, musi być ich dużo. Wystarczy wykorzystać tekturę – materiał ten daje ogromną projektową swobodę i umożliwia  stworzenie bardzo różnorodnych obiektów, ściśle dostosowanych do potrzeb związanych z promocją określonego asortymentu. Wystarczy sprawdzić, ile rozwiązań proponuje np. producent standów kartonowych ST-Print. Jednocześnie pozostają one niekłopotliwe w transporcie i magazynowaniu i bardzo łatwe w użyciu.

Karton może przez długi czas sprostać większemu obciążeniu, niż może się wydawać –  jeśli tylko mu na to pozwolimy przygotowując właściwy projekt, co warto więc zostawić doświadczonym fachowcom.