Systemy wystawiennicze to bardzo popularna i skuteczna forma reklamy, a także prezentacji nowego produktu, marki, filozofii firmy, motto czy logo. Dobrze zaprojektowane windery, rollupy, ścianki reklamowe na konferencje czy flagi reklamowe pozwolą zbudować pozytywny wizerunek firmy, a także przywołać takie skojarzenia z produktem jakie chcemy uzyskać. Dowiedz się, jak wybrać odpowiedni dla siebie system wystawienniczy.
- Systemy wystawiennicze na targi – co to jest?
- Ścianki reklamowe na konferencje – dlaczego warto?
- Flagi, windery czy rollupy reklamowe – istota i skuteczność
- Systemy wystawiennicze na targi – co to jest?
Systemy wystawiennicze to profesjonalna, i co równie ważne, mobilna forma reklamy, dzięki której możemy zaprezentować naszą firmę na targach czy wystawach. Stanowi również ważny element budowania wizerunku przedsiębiorstwa, produktu czy usługi, który chcemy zaprezentować naszym potencjalnym klientom. Systemy wystawiennicze, dzięki możliwości wyboru odpowiedniej wielkości formatu oraz rodzaju systemu, możemy dopasować do naszych potrzeb zarówno przestrzennych, jak i zgodnych z prowadzoną przez nas kampanią reklamową.
Systemy wystawiennicze doskonale spisują się także na konferencjach, szkoleniach, prezentacjach biznesowych, a także w każdym innym miejscu, które pozwala zasygnalizować potencjalnym klientom istnienie naszej firmy. To nie tylko idealna forma reklamy, ale i możliwość wywołania u klientów czy partnerów biznesowych pozytywnych skojarzeń z naszym logiem.
- Ścianki reklamowe na konferencje – dlaczego warto?
Ścianki reklamowe i wystawiennicze to idealne rozwiązanie podczas konferencji, szkoleń, prezentacji, a także różnego rodzaju targach, na których możemy zabudować nimi z każdej strony nasze stoisko. To właśnie dzięki wielkoformatowej reklamie możemy, zwłaszcza na konferencjach medialnych, ustawić siebie czy zespół pracowników na tle naszej firmy, na której będzie widniało nasze logo. Taka prezentacja sprawi, że logotyp zapadnie w pamięć potencjalnym i klientom.
- Flagi, windery czy rollupy reklamowe – istota i skuteczność
Flagi reklamowe i windery to nowoczesne systemy wystawiennicze, które niewątpliwie przykują uwagę potencjalnych odbiorców. Doskonale sprawdzają się jako sposób na zaakcentowanie wejścia do siedziby firmy, sklepu, a także podczas imprez plenerowych, koncertów, festiwali czy targów. Ich ogromną zaletą jest lekka i prosta budowa oraz mobilność. Przydają się w kontekście promowania nowoczesnej firmy lub nowego produktu.
Rollupy to w ostatnim czasie dość modny system. Podobnie jak w przypadku wcześniejszych rozwiązań, są stosunkowo lekkie, a także proste w montażu. Ich zaletą jest to, że reklama może być większa, co daje nam możliwość lepszej prezentacji produktu oraz haseł z nim związanych. Doskonale sprawdzają się podczas konferencji oraz szkoleń.