Opinia na temat brandu i całego przedsiębiorstwa ma duże znaczenie dla szans na osiągnięcia sukcesu. Klienci lub partnerzy biznesowi, odwiedzający siedzibę Twojej firmy w interesach, wyrabiają sobie zdanie o niej już od wejścia. Skoro dobre pierwsze wrażenie można zrobić tylko i wyłącznie raz, warto zawczasu zadbać aby wszystko było dopięte na ostatni guzik. I nie chodzi tutaj tylko o porządek, ale też skojarzenia wywoływane przez estetykę i stylistykę pomieszczeń biurowych
Wystrój i wyposażenie siedziby to równie ważny element identyfikacji wizualnej, co firmowe logo
Zgodnie z poradami specjalistów do spraw marketingu każdy bodziec związany z brandem wpływa na jego ocenę przez odbiorców. Nie tylko kampanie reklamowe wszelkiego rodzaju czy osobiste sprawdzenie jakości oferowanego produktu bądź usługi. Na zewnętrzny wizerunek firmy oddziałują także lokalizacja oraz aranżacja biura. Marka, która promuje się jako ekskluzywny wyrób z najwyższej półki, nie może mieć swojej siedziby gdzieś na obrzeżach miasta, w dawnej manufakturze przerobionej na biurowiec i pozbawionej wydzielonych miejsc parkingowych. Tak samo zaniedbane, odrapane wnętrza z przestarzałym sprzętem zniechęcają do zawierania transakcji. Dlatego najlepszym wyborem w urządzeniu przestrzeni do pracy będą meble biurowe na wymiar. Przedstawiciele firmy Zbyszyński Meble zwracają uwagę, że takie rozwiązanie pozwala na daleko idące spersonalizowanie wszystkich elementów wyposażenia. Skoro Twoje przedsiębiorstwo jest jedyne w swoim rodzaju, musisz to wyraźnie pokazać. Również za pośrednictwem unikalnej aranżacji, jakiej nie ma nikt inny.
Dzięki meblom biurowym na wymiar stworzysz office space komunikujący odpowiednie wartości
Jeżeli budujesz markę w oparciu o przywiązanie do tradycji, adekwatne do jej profilu będą klasyczne, masywne biurka i krzesła. Akcenty dekoracyjne również powinny dobrze pasować do wizerunku kreowanego przez firmę. Z kolei brandy stawiające na nowoczesność niech biorą przykład z najnowszych trendów w designie mebli. To zaś oznacza prostotę formy, przy zachowaniu bardzo wysokiej jakości wykonania. Wszelki rozdźwięk pomiędzy komunikatami skierowanymi do grupy docelowej o wrażeniem wywoływanym przy wejściu do siedziby firmy osłabia wymowę przekazu marketingowego. Jak łatwo się domyślić, znalezienie wyposażenia biura adekwatnego do wartości marki w zwykłym salonie meblarskim to dość karkołomne zadanie. Najprostszym wyjściem będzie znalezienie renomowanego producenta, który wykonuje meble biurowe na wymiar. W ten sposób cały sprzęt w siedzibie pozostanie spójny z założoną koncepcją, a zarazem zagwarantuje potrzebną jakość oraz wysoką funkcjonalność. Specjalne zamówienie według indywidualnych wytycznych to jedyne rozsądne wyjście.