Pomysłowa reklama, a w zamian darmowa sukienka! To początek nowego trendu?

0
3291

O tym, jak ogromny potencjał ma internet, a w tym media społecznościowe, wiemy nie od dzisiaj. Można go wykorzystać na wiele sposobów. Na przykład w celach reklamowych. Na niezwykle oryginalny sposób wpadła jedna torunianka…

Weronika Badura – bo o niej mowa – znalazła całkiem innowacyjny sposób, jak zdobyć nową sukienkę, nie wydając przy tym ani złotówki. Kluczem do sukcesu okazały się media społecznościowe, a dokładnie Facebook. Torunianka napisała wiadomość do znanej marki odzieżowej Tenezito, oferując całkiem nowatorską formę reklamy.

15894470_1868576690096294_8777926901153312692_n
(fot. Facebook)

Badura opublikowała następujący obrazek na popularnej grupie Ogłoszenia toruńskie, liczącej ponad 42 tysiące członków. Odzew był natychmiastowy i wbrew pozorom bardzo przyjazny. Post polubiło ponad 1100 osób, a skomentowało około 580 (stan na godzinę 13:00, 07.01.17). Dzięki pomocy internautów sukienka trafi w ręce pomysłowego reklamodawcy. W sobotę w okolicach godziny 12:00 torunianka odpisała:

– Dziękuję wam wszystkim jesteście wspaniali! Cel osiągnięty!

Pomysł został szybko podchwycony przez innego internautę. Sebastian Karol postanowił napisać podobną wiadomość do restauracji Byczy Burger. Również i tym razem liczni członkowie grupy odpowiedzieli na dany post. Mało tego, torunianin zebrał odpowiednią liczbę polubień i komentarzy raptem w… 30 minut.

15826485_1341997899184047_933890029208671212_n
(fot. Facebook)

Taka nowatorska forma reklamy dotarła do sporej ilości osób i wcale nie spotkała się z krytyczną reakcją. Obaj toruńscy konsumenci osiągnęli swój cel, a o danych firmach na pewno zrobiło się głośniej. Czy to początek nowego trendu, a może ciekawa opcja dla marketingowców?