O tym, jak ogromny potencjał ma internet, a w tym media społecznościowe, wiemy nie od dzisiaj. Można go wykorzystać na wiele sposobów. Na przykład w celach reklamowych. Na niezwykle oryginalny sposób wpadła jedna torunianka…
Weronika Badura – bo o niej mowa – znalazła całkiem innowacyjny sposób, jak zdobyć nową sukienkę, nie wydając przy tym ani złotówki. Kluczem do sukcesu okazały się media społecznościowe, a dokładnie Facebook. Torunianka napisała wiadomość do znanej marki odzieżowej Tenezito, oferując całkiem nowatorską formę reklamy.
Badura opublikowała następujący obrazek na popularnej grupie Ogłoszenia toruńskie, liczącej ponad 42 tysiące członków. Odzew był natychmiastowy i wbrew pozorom bardzo przyjazny. Post polubiło ponad 1100 osób, a skomentowało około 580 (stan na godzinę 13:00, 07.01.17). Dzięki pomocy internautów sukienka trafi w ręce pomysłowego reklamodawcy. W sobotę w okolicach godziny 12:00 torunianka odpisała:
– Dziękuję wam wszystkim jesteście wspaniali! Cel osiągnięty!
Pomysł został szybko podchwycony przez innego internautę. Sebastian Karol postanowił napisać podobną wiadomość do restauracji Byczy Burger. Również i tym razem liczni członkowie grupy odpowiedzieli na dany post. Mało tego, torunianin zebrał odpowiednią liczbę polubień i komentarzy raptem w… 30 minut.
Taka nowatorska forma reklamy dotarła do sporej ilości osób i wcale nie spotkała się z krytyczną reakcją. Obaj toruńscy konsumenci osiągnęli swój cel, a o danych firmach na pewno zrobiło się głośniej. Czy to początek nowego trendu, a może ciekawa opcja dla marketingowców?