Już po raz wtóry torunianie będą mogli zaoszczędzić nieco pieniędzy, a przy tym spędzić czas w restauracji, na zakupach lub w jakiś inny sposób. W piątek rozpocznie się kolejna edycja akcji „Toruń za pół ceny”. W tym roku do całego wydarzenia przyłączyło się 210 partnerów, co tylko świadczy o tym jak wielkim zainteresowaniem cieszy się to przedsięwzięcie wśród mieszkańców
Pierwszy raz torunianie mogli wziąć udział w tej atrakcyjnej akcji w 2010 roku. Wówczas miała ona nieco mniejszy wymiar, bo wzięło w niej udział tylko 51 punktów. Dzisiaj jest ich aż 210 i w każdym będzie można skorzystać aż z 50-procentowego rabatu.
– Zachęcamy wszystkich, którzy w ten weekend będą w Toruniu – zarówno mieszkańców jak i gości – aby wziąć udział w tej rekordowej akcji. Dotychczasowe jej oceny, które pojawiają się w ankietach uczestników są dobre i bardzo dobre, co pokazuje, że akcja jest udana, dzięki czemu zainteresowanie nią rośnie – mówi Michał Zaleski, Prezydent Miasta Torunia.
Jesienna edycja będzie już trzynastą. W trakcie jej trwania będzie można skorzystać z rabatów w kawiarniach, restauracjach, klubach, sklepach odzieżowych, salonach kosmetycznych oraz wielu innych punktach. W akcji biorą udział obiekty zlokalizowane na toruńskiej Starówce, ale także te poza jej obrębem. Dotarcie do tych najbardziej oddalonych również będzie tańsze, a to za sprawą Miejskiego Zarządu Komunikacji. W dniach trwania akcji będzie można kupić bilety normalne, ulgowe i weekendowe za pół ceny, pod warunkiem, że zakupi się je w aplikacji SkyCash.
Toruń Za Pół Ceny jest największą tego typu akcją rabatową w Polsce – włącza się w nią więcej partnerów niż w Gdańsku, Poznaniu czy organizowanej w Bydgoszczy akcji Metropolia Za Pół Ceny. –Przed nami 13. edycja rozpoczynająca się 13. w piątek. Pierwszy raz przesunęliśmy akcję na połowę października, dzięki czemu z ofertą Torunia mogą zapoznać się studenci, którzy przyjeżdżają do miasta po wakacjach. Październikowa akcja cieszy również przedsiębiorców, którzy mogą przyciągnąć uczestników już poza wysokim sezonem turystycznym – wyjaśnia Monika Dejnecka, projektant działań promocyjnych z toruńskiego Meloradia, współorganizatora akcji.