Ruszyła właśnie kampania promująca Toruń w dużych miastach w Polsce. Przy ich głównych ulicach rozmieszczono billboardy, reklamujące toruńskie festiwale, atrakcje i wydarzenia kulturalne. Dzięki temu nasze miasto może odwiedzić jeszcze większa liczba turystów.
Bella Skyway Festival, Speedway Grand Prix, Toffifest czy zbliżające się otwarcie CKK Jordanki – jest czym się chwalić, a to jeszcze nie wszystko! Atrakcji jest wiele, a do wykorzystania mamy aż 36 billboardów w: Gdańsku, Gdyni, Sopocie, Poznaniu, Łodzi, Olsztynie, Płocku i Gnieźnie. Najważniejszym kryterium przy wyborze miast było przede wszystkim dobre połączenie komunikacyjne z Toruniem. Pod uwagę zostało wzięte również zainteresowanie mieszkańców poszczególnych miejscowości toruńską ofertą turystyczną. Kampanię przygotował Urząd Miasta Torunia.
Wielkoformatowe plakaty regularnie zapraszały będą do udziału w ważnych, toruńskich wydarzeniach. Pierwszym z nich, które znalazło się na banerach było otwarcie nowego oddziału Muzeum Okręgowego w Toruniu – Muzeum Toruńskiego Piernika. Nie mogło być inaczej – w końcu Toruń piernikami stoi! Mamy również nadzieję, że dzięki tej kampanii w naszym mieście zakocha się jeszcze więcej turystów i z przyjemnością będą tutaj wracać.