Zmiany w legitymacjach osób niepełnosprawnych

0
944

W związku ze zmianą wzoru blankietu legitymacji osoby niepełnosprawnej, należy wymienić dokument ze starego na nowy. Jest to efekt Rozporządzenia w sprawie orzekania o niepełnosprawności i stopniu niepełnosprawności Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej (Dz.U. z 2017 r. poz.1541). Zmiany weszły w życie z początkiem września 

W dalszym ciągu Miejski Zespół ds. Orzekania o Niepełnosprawności przyjmuje wnioski w sprawie wydania legitymacji osoby niepełnosprawnej. Produkcję nowych blankietów zapewnia Ministerstwo Pracy i Polityki Społecznej. Resort odpowiada również za ich personalizację i system teleinformatyczny, który ułatwia wykonanie wszystkich czynności związanych z wykonaniem legitymacji. Wszelkich informacji i wyjaśnień udziela Miejski Zespół ds. Orzekania o Niepełnosprawności przy ul. Fałata 39.