Kiedy przychodzi czas na reklamę w wyszukiwarce?

0
1604

Wyszukiwarka Google to obecnie centralny punt sieci. To stąd codziennie wyruszamy na poszukiwanie najlepszych informacji i produktów. Najczęściej zaś lądujemy na stronach, które na liście wyników uplasowały się w pierwszej dziesiątce. Jeżeli dodatkowo prowadzimy internetowy biznes e-commerce, doskonale zdajemy sobie sprawę, jak duże powodzenie może pociągać za sobą rozpoznawalność w świecie WWW. Dziś w oparciu o wiedzę ekspertów z najskuteczniejszych agencji marketingowych postaramy się pokazać Wam, kiedy wybrać promocję w Google.

Pozycjonowanie to wybór dla konsekwentnych

W sytuacji, gdy nasze przedsiębiorstwo zamierza zagościć w sieci na stałe, musimy zadbać o absolutny fundament działań marketingowych, jakim jest pozycjonowanie stron. Aby osiągnąć z jego pomocą upragnione miejsce w czołówce wyników, musimy dać specjalistom z agencji trochę czasu. Niekiedy pierwsze miejsce w konkretnych zapytaniach przychodzi dopiero po kilku miesiącach, warto jednak zaczekać, by ostatecznie zafundować sobie stały dzienny dopływ potencjalnych klientów.

Każde pozycjonowanie zaczyna się od słynnego skrótu SEO – to pod nim kryje się dostosowanie naszej strony do wymagań algorytmu Google, tak zwana optymalizacja. Fachowiec od Search Engine Optimization nie poprzestanie jednak na zaspokajaniu robotów indeksujących. Wśród jego nadrzędnych zadań znajdą się zmiany aspektów estetyki, architektury serwisu oraz funkcjonalności i intuicyjności nawigacji. Pragniemy, by nasz odbiorca poczuł się komfortowo, został w witrynie na dłużej dokonując zakupów oraz chciał powrócić w przyszłości.

Google Ads to szybkie rozwiązanie w razie nagłych potrzeb

Pozycjonowanie każe Ci czekać zbyt długo? Nie martw się – możesz już w kilka minut zadbać o dostrzegalność marki w wynikach wyszukiwania przy pomocy linków sponsorowanych. Efekt taki sam jak przy udanym SEO osiągniesz po prostu opłacając akcje promocyjne bezpośrednio w Google. Narzędzie Ads przyda się szczególnie przy konieczności zwolnienia miejsca magazynowego, świątecznej wyprzedaży lub w razie zbliżającej się daty ważności towarów. Konfigurując budżet, zasięg, target, pory wyświetlania i model rozliczeń, możesz przyciągnąć w swoje internetowe progi chętnych nabywców już w 15 minut od zatwierdzenia kampanii.