Najpopularniejsza forma marketingu 2018 – windery

0
1331

Zastanawiając się nad wyborem nośnika reklamy, warto odszukać informacje o winderach. Są one produkowane głównie z myślą o reklamie mobilnej, która w harmonijny sposób koresponduje z zagospodarowaniem przestrzennym. Czym są i czemu zawdzięczają swój sukces? Dowiedz się więcej o winderach i leżakach z nadrukami

Wakacje sprzyjają działalności marketingowej w terenie. Wiedzą o tym zwłaszcza właścicieli lokali gastronomicznych o różnym charakterze, organizatorzy eventów, uczestnicy imprez plenerowych i targów. Jaka reklama sprawdzi się najlepiej, kiedy chcesz oznakować swoje miejsce przy deptaku lub starówce, a następnie przenieść sprzedaż do punktu mobilnego czy ogródka piwnego? W takiej sytuacji lepiej zrezygnować z nośników stacjonarnych, które są na stałe związane z konkretnym miejscem. Warto zastąpić je funkcjonalną reklamą przenośną i skorzystać np. z leżaków reklamowych na winders.pl.

Miejsce do siedzenia czy reklama?

Skoro i tak musisz wyposażyć swój lokal i okalający go ogródek powinieneś zagłębić się w tajniki tzw. ambient media. Ten trend zakłada, że wszystko co nasz otacza, tj. schody, rynny, elewacje budynków, miejski transport publiczny są miejscami do umieszczenia potencjalnej reklamy. Możesz działać legalnie wykupując czas antenowy lub zamawiając kampanię oplakatowania miasta, ale zazwyczaj tego typu akcje przeprowadzane są nielegalnie.

Jako właściciel własnego punktu gastronomicznego, handlowego czy usługowego, wykorzystaj potencjał, jaki daje Ci możliwość swobodnej aranżacji przestrzeni wewnątrz lub na zewnątrz obiektu. Oprócz wyposażenia z pomocą leżaków z własnym hasłem reklamowym czy logo marki, pamiętaj o odpowiednim oznakowaniu wejścia do lokalu. Tutaj pomocne mogą okazać się np. składane maszty z flagą i podstawą.

Popularne windery i inne nośniki mobilne

Dla wzmocnienia przekazu warto wesprzeć jeden nośnik reklamowy kolejnym i oprócz leżaków (lub zamiast nich w zależności od charakteru i miejsca działalności) kupić inne produkty od producenta flag reklamowych – winders.pl. Mogą to być zarówno flagi, windery, ramy outdoor czy płotki reklamowe. Przydadzą się do oznakowania wejścia do lokalu, stoiska na targach, zaproszenia do udziału w degustacji czy ankiecie. Bez względu na to, w jakim celu chcesz zwrócić uwagę na swoją markę lub produkt (kampania wizerunkowa czy sprzedażowa) pamiętaj o zaplanowaniu spójnych działań. Najlepiej rozpocząć je już wiosną, nasilić latem, a zakończyć jesienią (jeżeli mówimy o wakacyjnej działalności sezonowej).